Τα απολύτως απαραίτητα περιλαμβάνει πλέον το καλάθι των καταναλωτών, που αναζητούν επίμονα τις χαμηλότερες τιμές. Η ακρίβεια έχει μετατρέψει πολλά βασικά είδη σε προϊόντα πολυτελείας.
Πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, βλέποντας την αγοραστική κίνηση να φθίνει, υιοθετούν τις καθημερινές προσφορές αλλά και το σύστημα των δωροεπιταγών.
Αρκετά προϊόντα όπως λένε έχουν γίνει είδος πολυτελείας, το εισόδημα εξανεμίζεται αφού οι υποχρεώσεις είναι πλέον μεγάλες.
Οι καταναλωτές υποστηρίζουν πως καθημερινά μειώνεται η αγοραστική τους δύναμη… στρέφονται πλέον στις προσφορές και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για να περιορίσουν τα έξοδα.
Τα νοικοκυριά βρίσκονται αντιμέτωπα με ένα πρωτοφανές κοκτέιλ ακρίβειας. Οι όποιες ανατιμήσεις σε προϊόντα κάνουν αβάσταχτο τον ήδη επιβαρυμένο οικογενειακό προϋπολογισμό από τις αυξήσεις σε ενέργεια και καύσιμα.
Πάντως ντόπιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ βάζουν «πλάτη» για να διευκολύνουν τους πολίτες με ανταγωνιστικές τιμές, καθημερινές προσφορές και προωθητικές ενέργειες όπως δωροεπιταγές.
ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΟΓΛΟΥ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος