Η φετινή 86η ΔΕΘ θυμίζει τις παλιές λαμπρές εποχές της κοσμοσυρροής και της μεγάλης επισκεψιμότητας.
Μάλιστα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ – HELEXPO χρησιμοποίησε το μότο: Sold out η Έκθεση, sold out και η πόλη, δίνοντας το στίγμα της φετινής διοργάνωσης.
Ο Κυριάκος Ποζρικίδης μίλησε στην ΕΡΤ3 για τη φετινή διοργάνωση, τον ρόλο της στις επενδύσεις και τις ευεργετικές συνέπειες στη Θεσσαλονίκη.
«Κανονικότητα, γεύση από τα παλιά με καινούργιο σερβίρισμα. Η γεύση από τα παλιά αφορά την αγάπη του κόσμου, την προσέλευση, όλα αυτά τα γεγονότα, τα οποία γίνονται μέσα στην Έκθεση με τα καινούργια εκθέματα. Rafale εξομοιωτή δε βρίσκεις στις παλιές εκθέσεις, ούτε start up, ούτε καινοτομίες, που αναδεικνύονται ουσιαστικά μέσα από τη ΔΕΘ στους συμπολίτες μας, στο ευρύ κοινό, στους επισκέπτες», δήλωσε αρχικά ο Κ.Ποζρικίδης.
«Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κρεβάτι, σεντόνι, τραπεζομάντηλο στα εστιατόρια, αυτοκίνητο να νοικιάσεις, πατίνι. Όλη η πόλη λειτουργεί επειδή η ΔΕΘ έχει εδώ τόσο κόσμο τόσο από το εξωτερικό αλλά και από την Ελλάδα. 400 άτομα είναι μόνο η αποστολή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Αντιλαμβάνεστε την οικονομική κίνηση, πέρα από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, που αυτή τη στιγμή η Θεσσαλονίκη παίζει στο Αμπού Ντάμπι», πρόσθεσε μεταξύ άλλων.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΛΙΑΜΗΣ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος