Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου από την κίνηση που πέτυχαν την περασμένη σεζόν, μετά το κλείσιμο του 2020, λόγω της πανδημίας και φιλοδοξούν μέσω της PHILOXENIA να επιτύχουν καλύτερες επιδόσεις την νέα χρονιά.
Στο συνεδριακό κέντρο Ιωάννης Βελλίδης οι πρόεδροι των συλλόγων ξενοδόχων Ελλάδος αναζητούν τρόπους για την ενίσχυση κυρίως των ορεινών τουριστικών επιχειρήσεων. Όπως εξηγεί ο Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, εκεί δημιουργείται πρόβλημα με τις δαπάνες ενέργειας, λόγω των τελευταίων μεγάλων ανατιμήσεων των καυσίμων διεθνώς.
Ένα πάγιο αίτημα των ξενοδόχων ήταν να υπάρξει ένα πρόγραμμα προβολής των περιοχών, που δεν βρίσκονται στην πρώτη γραμμή προβολής ως τουριστικές. Αυτό τονίζει οκ. Τάσιος υλοποιείται πλέον και παρουσιάζεται στους συνέδρους από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. «Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως στον εσωτερικό τουρισμό, ιδιαίτερα κατά την περίοδο των εορτών, καθώς το επόμενο πεντάμηνο θα είναι δύσκολο, γιατί η πανδημία είναι ακόμη εδώ. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει μια καμπάνια κυρίως διαδυκτιακή, που θα καλεί τους Έλληνες να κινηθούν και να επισκεφτούν τους ορεινούς όγκους».
Σύμφωνα με τον κ. Τάσιο, το καλοκαίρι οι επιχειρήσεις πέτυχαν το 60% της τουριστικής κίνησης που είχαν το 2019, αν και κάποιες περιοχές κυρίως νησιωτικές έφτασαν το 70%. Τα μέτρα ενίσχυσης που ελήφθησαν βοήθησαν τον τουριστικό κλάο αλλά χρειάζεται μια πενταετία για να ανακάμψει πλήρως.
Τα μηνύματα από τις αγορές του εξωτερικού είναι περισσότερο από αισιόδοξα και φαίνεται ότι «η Ελλάδα πουλάει».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος