Warning: Undefined array key "width" in /var/www/ertnewsdev.oryx.gr/wp-content/themes/generatepress_child/functions/shortcodes.php on line 86
Warning: Undefined array key "height" in /var/www/ertnewsdev.oryx.gr/wp-content/themes/generatepress_child/functions/shortcodes.php on line 86
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από την απόφαση του Facebook να προχωρήσει σε rebranding; Πότε αναμένονται οι σχετικές ανακοινώσεις; Πόσο θα επηρεαστεί το προϊόν; Για το θέμα αυτό συνομίλησαν ο Χρήστος Μιχαηλίδης και η Βάλια Καϊμάκη, στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Καθρέφτης».
Οι φήμες και οι σπόντες από τον Ζάκερμπεργκ είχαν αρχίσει από τον περασμένο Ιούλιο, αλλά είναι πολύ πιθανόν να γίνουν αύριο Πέμπτη, κατά την ετήσια συνάντηση των εργαζομένων στον κολοσσό του διαδικτύου. Αλλά και να μη γίνουν τώρα, θα γίνουν σίγουρα σε μερικές εβδομάδες. Ο κυριότερος λόγος έχει να κάνει με τις πρόσφατες καταγγελίες της πρώην εργαζόμενη στην εταιρεία, Φράνσις Χάουγκεν, η οποία «έβγαλε στη φόρα» πράγματα που όλοι λίγο-πολύ γνωρίζαμε, απλώς τώρα επιβεβαιώνεται με στοιχεία από μέσα ότι η εταιρεία ασχολείται πρώτα με την οικονομική της άνθιση και μετά με τους ανθρώπους τους ίδιους. Αυτό επιτάχυνε τις εξελίξεις.
Ουσιαστικά θα υπάρχει ένα εντελώς διαφορετικό όνομα εταιρείας, η οποία θα έχει ως θυγατρικές το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και όλες τις άλλες. Είναι η πρακτική που έχει ήδη η Google, η οποία ως προϊόν ανήκει ήδη σε μια εταιρία Alphabet. Αυτό δεν μας ενδιαφέρει εμάς τους χρήστες, αλλά ενδιαφέρει τους επενδυτές. Και αυτό γιατί όταν η εταιρεία και το προϊόν έχουν το ίδιο όνομα, κάθε πρόβλημα που παρουσιάζεται, κάθε φορά που «τρίζει» το προϊόν, «τρίζει» και η εταιρεία. Και αυτό είναι που θέλει να αποφύγει ο Ζάκερμπεργκ. Δηλαδή κάθε φορά που έρχεται μια φράση της Χάουγκεν και πηγαίνει στη Γερουσία να καταθέσει και γίνεται «ντόρος», η μετοχή του Facebook καταρρακώνεται. Ωστόσο αν η εταιρεία έχει άλλο όνομα και υπάρχει σαφής διαχωρισμός, δεν θα παρουσιαστεί τόσο μεγάλο πρόβλημα.
Από την πλευρά του, πάντως, ο Ζάκερμπεργκ δεν το δικαιολογεί με αυτόν τον τρόπο, αλλά λέει πως πρέπει να μετατρέψει την εταιρεία από social media σε εταιρεία MetaVerse, που στα ελληνικά μπορεί να αποδοθεί ως «μετα-σύμπαν». Θα πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα χώρο εικονικής πραγματικότητας. Δηλαδή δεν θα μπαίνουμε στο facebook απλώς να κάνουμε like και να γράφουμε σχόλια, αλλά θα μετεξελιχθεί σε μια πλατφόρμα, στην οποία θα μπορούμε να έχουμε διάδραση με τους άλλους, με πιο πολύπλοκες μορφές, φορώντας ειδικά γυαλιά για παράδειγμα.
Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα όπως τα ξέρουμε θα μείνουν τα ίδια. Να σημειωθεί ότι ήδη έχει γίνει ένα rebranding το οποίο δεν το αντιλήφθηκαν πολλοί: το Facebook έχει μείνει ως ένα f, ενώ η μαμά εταιρεία αναγράφεται ως FACEBOOK (με κεφαλαία).
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος