Και αυτό, παρά τις μεγάλες εκπτώσεις που υπήρχαν στις βιτρίνες πολλών καταστημάτων. Οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά, επισημαίνουν εκπρόσωποι του εμπορικού κόσμου, απέτρεψαν αρκετούς καταναλωτές από την πραγματοποίηση αγορών, υποστηρίζοντας πως ο χειμώνας θα είναι ακόμη πιο δύσκολος.
Η συνολική ακρίβεια, λένε, περιόρισε τόσο την αγοραστική δύναμη όσο και την ψυχολογία του καταναλωτή, μειώνοντας εμφανώς τη ροή πελατών και τον συνολικό τζίρο των επιχειρήσεων.
Λίγοι είναι οι καταναλωτές που μπαίνουν στα μαγαζιά και οι έμποροι εναποθέτουν τις ελπίδες τους στους τουρίστες, οι οποίοι όμως φαίνεται πως και αυτοί δεν κάνουν τις αγορές των προηγούμενων ετών.
Στις 31 Αυγούστου οι φετινές θερινές εκπτώσεις ρίχνουν την αυλαία τους και τότε οι έμποροι θα κάνουν τον απολογισμό μίας σεζόν που είναι κατώτερη των προσδοκιών τους.
Ενδεικτική της εικόνας που επικρατεί στην αγορά της Θεσσαλονίκης, είναι τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας ( της ΕΥ Future Consumer Index,) σύμφωνα με την οποία επτά στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι ξοδεύουν λιγότερα χρήματα σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, ενώ, πάνω από τους μισούς καταναλωτές, δηλώνουν ότι αγοράζουν μόνο τα απαραίτητα.
ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΟΛΓΑ ΝΙΚΟΥ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος