Στη δίνη της ακρίβειας βρίσκονται τα ελληνικά νοικοκυριά, τα οποία αναγκάζονται καθημερινά να μειώνουν τις δαπάνες τους. Το καλάθι του Έλληνα καταναλωτή είναι πλέον τόσο ακριβό που χαμηλόμισθοι και συνταξιούχοι αδυνατούν να πληρώσουν ακόμα και για τα βασικά είδη. Το κύμα ακρίβειας στρέφει τους πολίτες στις λαϊκές αγορές που αναζητούν φθηνότερες λύσεις.
Δεν είναι λίγοι οι πολίτες που λένε πως οι αυξήσεις είναι αισθητές τόσο στα ράφια των σούπερ μάρκετ όσο και στις λαϊκές αγορές, κυρίως στα οπωροκηπευτικά και τα φρούτα.
Ενδεικτικά, τον περασμένο Ιούλιο τα αγγουράκια πωλούνταν σε τιμές χονδρικής στα 50 λεπτά, ενώ τον Οκτώβριο πωλούνται 80 λεπτά. Κατέγραψαν αύξηση κατά 62,5%. Τα κολοκυθάκια πωλούνταν 50 λεπτά, ενώ τώρα πωλούνται 1 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 100%.Τα κρεμμύδια αυξήθηκαν κατά 12,7%, οι μελιτζάνες κατά 9,09%, τα μαρούλια κατά 12,5% και οι ντομάτες κατά 8,33%.
Από την άλλη, οι Επαγγελματίες του κλάδου δηλώνουν ότι οι τιμές παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, προκειμένου να βοηθήσουν τους καταναλωτές.
Πάντως, οι καταναλωτές επιδίδονται καθημερινά σε έρευνα αγοράς, προκειμένου να προμηθευτούν τα είδη πρώτης ανάγκης που χρειάζονται στις όσο το δυνατόν πιο συμφέρουσες τιμές.
Ένα ειδικό «καλάθι», με προϊόντα των οποίων οι τιμές θα είναι όσο το δυνατόν πιο προσιτές, θα παρουσιάσουν φέτος οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας. Αυτό συμφώνησαν χθες ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης και οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ και της αγοράς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το «καλάθι» θα περιλαμβάνει 50 προϊόντα, κυρίως είδη πρώτης ανάγκης, όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, όσπρια, γάλα, καφέ, τσάι, ζάχαρη, απορρυπαντικά, χαρτικά.
ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΦΡΟΣΩ ΒΑΡΒΑΡΑ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος