«Οι Στοιχειωμένοι» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού μουσικού θεάτρου γίνονται μιούζικαλ τα αριστουργηματικά ελληνικά δημοτικά τραγούδια το Γιοφύρι της Άρτας και Του Νεκρού Αδελφού, ενώ συμπληρώνονται ως τριλογία από το ζωντανό έως και σήμερα θρύλο της Άμφισσας,Το Στοιχειό της Χάρμαινας. Το πρωτότυπο μιούζικαλ παρουσιάζεται στην αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου και την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019 στις 20:00.

Ο Δημήτρης Μαραμής μετά τον πρωτοποριακό Ερωτόκριτο καταθέτει το δεύτερο έργο του στο χώρο της μουσικοθεατρικής σκηνής, το σύγχρονο ελληνικό μιούζικαλ Οι Στοιχειωμένοι,που βασίζεται στα αυθεντικά αριστουργήματα της ελληνικής δημοτικής ποίησης, Το γιοφύρι της ΆρταςΤου νεκρού αδελφού και το πρωτότυπο Το στοιχειό της Χάρμαινας, σε ποίηση του Σωτήρη Τριβιζά. Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Θάνος Παπακωνσταντίνου

Στους Στοιχειωμένους η μουσική γλώσσα του Δημήτρη Μαραμή χαρακτηρίζεται από μία συνεχόμενη κι έντονη χορευτική μουσική, που ποικίλλει από διαφορετικούς κι εναλλασσόμενους ρυθμούς και χαρακτηρίζεται από ακατάπαυστη ροή πλούτου μελωδιών. Ο μελωδιστής συνθέτης αυτή τη φορά αντλεί έμπνευση από την ελληνική μουσική παράδοση, αλλά και από την ανατολική Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο, γεννώντας ένα πρωτότυπο και προσωπικό μουσικό ιδίωμα. Δεν είναι τυχαίο που επιλέγει ενορχηστρωτικά κυρίως ξύλινα και χάλκινα πνευστά αλλά κι ερμηνευτές με κριτήριο τα γήινα χρώματα των φωνών τους και την αμεσότητα της τραγουδιστικής τέχνης του καθενός.

«Οι Στοιχειωμένοι» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Θεματολογικά οι Στοιχειωμένοι πραγματεύονται μια ανθρωποθυσία (Γιοφύρι της Άρτας), τη διαδεδομένη δοξασία για τους βρικόλακες (Νεκρού Αδελφού) κι έναν ανεκπλήρωτο έρωτα, που οδηγεί στην αυτοκτονία και παραπέμπει στη λαϊκή δοξασία για τα «στοιχειά», για τις ψυχές δηλαδή των νεκρών, που δεν βρίσκουν ανάπαυση μετά τον θάνατο (Στοιχειό της Χάρμαινας). Τα τραγούδια αυτά, που απαντούν επίσης σε διάφορες παραλλαγές σε όλους τους λαούς των Βαλκανίων αλλά και σε αρκετές χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, συνδέουν τον άνθρωπο με τους αρχέγονους φόβους και τις αρχέγονες δοξασίες του και αποτελούν γέφυρα ανάμεσα στη σύγχρονη και την παλαιότερη εποχή. Και τα τρία τραγούδια συνδέονται μεταξύ τους με κοινούς εκφραστικούς τρόπους και κοινές θεματικές και μας δίνουν μια εικόνα μιας προβιομηχανικής κοινωνίας, φτωχότερης ασφαλώς σε υλικά αγαθά αλλά πλουσιότερης σε ποίηση και μαγεία.

«Οι Στοιχειωμένοι» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Σύγχρονο ελληνικό μιούζικαλ

Συνολική διάρκεια: 100 λεπτά

Σκηνοθεσία Θάνος Παπακωνσταντίνου 

Σκηνικά – κοστούμια Νίκη Ψυχογιού 

Φωτισμοί Χριστίνα Θανάσουλα 

Διανομή με αλφαβητική σειρά:

Θοδωρής Βουτσικάκης Κωσταντής, Χορός

Βασίλης Δημακόπουλος Πρωτομάστορας, Χορός

Ελένη Δημοπούλου Λενιώ, Αρετή, Χορός

Νίκος Ζιάζιαρης Χορός, Στοιχειά, Μάστοροι, Άνεμοι

Αργυρώ Καπαρού Μάνα, Χορός 

Βασιλική Καρακώστα Γυναίκα Πρωτομάστορα, Χορός

Λητώ Μεσσήνη Χορός, Πουλί, Άνεμοι

Σταμάτης Πακάκης Χορός, Στοιχειά, Μάστοροι, Άνεμοι

Συμμετέχει μουσικό σύνολο από δεξιοτέχνες μουσικούς 

Μουσική διεύθυνση, πιάνο | Δημήτρης Μαραμής

Προπώληση:

www.megaron.gr

  • 9 ευρώ  (φοιτητές, νέοι έως 25 ετών, άνεργοι, ΑμεΑ, 65+, πολύτεκνοι)
  • 12 ευρώ 
  • 18 ευρώ
  • 26 ευρώ
  • 32 ευρώ
  • 38 ευρώ
  • 45 ευρώ  (Διακεκριμένη Ζώνη)

Εισιτήρια 

210 72 82 333, megaron.gr 

και σε όλα τα καταστήματα Public

Πληροφορίες 

210 72 82 333 

http://www.megaron.gr 

https://www.facebook.com/megaron.gr 

https://www.instagram.com/megaron_athens/

https://www.youtube.com/user/AthensConcertHall 

https://twitter.com/MegaronAthens 

https://plus.google.com/+MegaronGr 

https://www.pinterest.com/megaronathens/  

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος