Κ. Κωνσταντινίδου: Ο νέος χρόνος να φέρει ανάταση στην αγορά για να κρατήσουμε τις επιχειρήσεις μας

«Η λειτουργία των καταστημάτων λιανεμπορίου με τη μέθοδο ‘click away’ δεν έφερε χαμόγελα στην αγορά», υποστηρίζει με δηλώσεις στην ΕΡΤ και στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής, Κική Κωνσταντινίδου. Στα μισά της εορταστικής περιόδου, και ήδη φάνηκε ότι η συγκεκριμένη μέθοδος δεν είναι εύκολα εφαρμόσιμη από τις τοπικές επιχειρήσεις, οι οποίες στην πλειοψηφία τους δε διαθέτουν ψηφιακό κανάλι οργανωμένο, οπότε εκ των πραγμάτων δε μπόρεσαν να λειτουργήσουν.

Κ. Κωνσταντινίδου: Ο νέος χρόνος να φέρει ανάταση στην αγορά για να κρατήσουμε τις επιχειρήσεις μας«Είναι ένας νέος τρόπος επικοινωνίας με τον πελάτη. Θα έπρεπε οι καταστηματάρχες να προσαρμοστούν σε πολύ σύντομο διάστημα», δηλώνει η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, εξηγώντας ότι σε ποσοστό 5 με 6% επί του συνόλου, τα καταστήματα διαθέτουν σελίδα στο διαδίκτυο. «Από το πρώτο στο δεύτερο lockdown το ποσοστό αυτό ανέβηκε. Δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να συνεχίσει να λειτουργεί με τον τρόπο που πρέπει», δήλωσε η κ. Κωνσταντινίδου, σημειώνοντας πως “δεν είναι κάτι απλό, δεν είναι κάτι γρήγορο που γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού. Είναι ένα κατάστημα που ‘στήνεται’ από την αρχή», και πως απαιτεί κόστος και χρόνο σε μια ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία. «Και στην υπόλοιπη χώρα το ποσοστό είναι αντίστοιχο”, σημείωσε, δείχνοντας πως η Κομοτηνή δεν αποτελεί εξαίρεση.

Κ. Κωνσταντινίδου: Ο νέος χρόνος να φέρει ανάταση στην αγορά για να κρατήσουμε τις επιχειρήσεις μας«Η κατανάλωση σχετίζεται με την ψυχολογία. Το κλίμα είναι υποτονικό. Δημιουργείται μια ανασφάλεια και μια αβεβαιότητα στους συμπολίτες μας, οπότε οι αγορές τους ήταν περιορισμένες. Κυρίως δούλεψαν τα καταστήματα που οργανώθηκαν πιο γρήγορα και είχαν προϊόντα που σχετίζονται με την περίοδο, όπως καταστήματα με παιχνίδια για παιδιά.»

«Τώρα πια δε μιλάμε για το αν ‘δουλέψαμε – δε δουλέψαμε’, αλλά αν μπορέσαμε να βγάλουμε δύο υποχρεώσεις. Το ποσοστό της μείωσης της κίνησης στην αγορά είναι πάνω από 60%.» Όπως είπε η κ. Κωνσταντινίδου, «η αγορά δεν είναι ανοιχτή, τα καταστήματα δεν είναι ανοιχτά. Λειτουργεί μόνο το clicK away και η εξυπηρέτηση από τη βιτρίνα, και κάπως έτσι θα κινηθούμε μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου». Μην παραλείποντας τέλος να ευχηθεί, «υγεία, δύναμη και χαρά», και, «ο νέος χρόνος να φέρει την πολυπόθητη ανάταση στην αγορά για να μπορέσουμε όλοι να κρατήσουμε τις επιχειρήσεις μας».

ρεπορτάζ-κείμενο-φωτογραφία: Μαρία Νικολάου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος