Κομοτηνή: Μια παντοπώλισσα επί πτυχίω

Συνεχίζει να σπουδάζει παρά το εξαντλητικό καθημερινό της πρόγραμμα στο παντοπωλείο που διατηρεί στην Κομοτηνή. Η Λίλη, μετανάστρια από την Αρμενία βρίσκεται στο 4ο έτος του Τμήματος Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης. «Ελπίζω ότι θα τελειώσω» δηλώνει η 35χρονη Λίλη που ήρθε 20 ετών στην Ελλάδα αφήνοντας τις σπουδές της και τη μέχρι τότε ζωή της πίσω στην Αρμενία. «Έμαθα ελληνικά, πιστοποίησα τις γνώσεις μου, έβγαλα ένα τμήμα Λογιστικής σε ΙΕΚ και αφού είδα ότι τα καταφέρνω συνέχισα στο ΑΕΙ φθάνοντας στο 4ο Έτος».

Εξυπηρετεί τους πελάτες, τοποθετεί το νέο εμπόρευμα στα ράφια, δίνει και παίρνει παραγγελίες και, όταν έχει ελεύθερο χρόνο ανοίγει ένα βιβλίο. «Με τις γνώσεις σκέφτεσαι καλύτερα και πιστεύω ότι μπορείς να βελτιώσεις και την συμπεριφορά σου προς το καλύτερο.» δηλώνει.

Το αγαπημένο της μάθημα είναι η Νομισματική Πολιτική, καθώς βρίσκει πολλές χρήσιμες απαντήσεις για τα οικονομικά ζητήματα της καθημερινότητας της. Αγαπημένος της καθηγητής ο Δημήτρης Σπυρομήτρου και καλή συντροφιά οι νεαρότεροι σε ηλικία συμφοιτητές της. «Κάνω παρέα μαζί τους, είμαι πιο μεγάλη και συμπεριφέρομαι λίγο διαφορετικά, βλέποντας τους ως συμφοιτητές, αλλά και ως παιδιά» δηλώνει και σπεύδει να στείλει ένα μήνυμα σε όλους όσοι έχουν όνειρο να συνεχίσουν τις σπουδές τους ή να τις ξεκινήσουν κάπως πιο αργά… «Τα όνειρα είναι τα μοναδικά που είναι δωρεάν, μπορείς να ταξιδέψεις όπου θες» δηλώνει σπεύδοντας να προσθέσει, «αλλά το να πραγματοποιήσεις τα όνειρα σου, είναι ό,τι πιο ευχάριστο μπορεί να κάνει ο κάθε άνθρωπος».
Φώτο: Η Λίλη μελετά την ώρα της δουλειάς Φωτογράφος: Μαρία Νικολάου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος