Δημοπρατείται ο Κάθετος Άξονας 61 (Καβάλα – Δράμα), ενώ εγκρίθηκε η κατασκευής δεύτερης γέφυρας στο τελωνείο στους Κήπους του Έβρου.
Αυτά αποκάλυψε μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή “Εμείς Οι Άλλοι”, το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εγνατία Οδός Α.Ε Αντώνης Πασχάλης.
Ειδικότερα ο κ. Πασχάλης ανέφερε πως στη συνεδρίαση της περασμένης Πέμπτης του ΔΣ της Εγνατίας Οδού ΑΕ, αποφάσισε την έναρξη των διαδικασιών δημοπράτησης του πρώτου τμήματος του Κάθετου Άξονα 61 (Καβάλα – Δράμα) μήκους 8,3 χιλιομέτρων, που θα συνδέει τις Κρηνίδες με το Σταυρό.
Η νέα οδική αρτηρία που θα κατασκευαστεί, διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ενδιάμεσο διαχωριστικό. Θα παρακάμπτει τους οικισμούς του Αμυγδαλεώνα και του Πολύστυλου, ενώ στις Κρηνίδες θα κατασκευαστεί ανισόπεδος κόμβος. Το έργο αυτό έρχεται να βελτιώσει την οδική ασφάλεια και να συντομεύσει την διαδρομή από την Καβάλα προς τη Δράμα.
«Ξεκινάει ένα ιδιαίτερα σημαντικό αναπτυξιακό έργο, το οποίο η Διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης το πίστεψε, το ενέταξε στο σχεδιασμό της, το προώθησε και το χρηματοδοτεί με πόρους ύψους 60,7 εκ. € από το ΕΣΠΑ», τόνισε ο κ. Πασχάλης.
Για την πολυσυζητημένη δεύτερη γέφυρα στο τελωνείο στους Κήπους του Έβρου, ο κ. Πασχάλης σημείωσε πως και αυτό το έργο προχωρά. «Βρισκόμαστε στη μέση της διαδικασίας που θα αναδείξει τον φορέα, που θα αναλάβει την εκπόνηση της οριστικής μελέτης του έργου και θα έχουμε τον ανάδοχο μέσα στο Μάρτιο», σημείωσε ο κ. Πασχάλης.
Αξίζει να σημειωθεί πως η υφιστάμενη γέφυρα, είναι μια πολύ κρίσιμη υποδομή και για την Ελλάδα και για την Τουρκία, όσο και για το παγκόσμιο εμπόριο. Είναι πάνω από 50 χρόνια που έχει κατασκευαστεί, ωστόσο, έχει αρχίσει ο χρόνος να δείχνει τα σημάδια του και στη γέφυρα, οπότε είναι απαραίτητο να κατασκευαστεί μια καινούργια γέφυρα σύγχρονων προδιαγραφών. Οι δυο κυβερνήσεις Ελλάδας και Τουρκίας με τον συντονισμό ευρωπαϊκών οργάνων έχουν έρθει σε συμφωνία. Φορέας υλοποίησης του έργου θα είναι η Εγνατία Οδός ΑΕ και αυτής της κατασκευής και εκτιμούμε και η οριστική μελέτη θα παραδοθεί στα τέλη του 2022.
Τέλος στον μικρό απολογισμό από τον Οκτάβρη του 2019 έως σήμερα ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εγνατία Οδός Α.Ε ο Αντώνης Πασχάλης ανέφερε ότι στις Π.Ε Έβρου και Ροδόπης, έχει γίνει στο διάστημα αυτό, πλήρη ανακατασκευή του ασφαλτοτάπητα, ανακατασκευή που ξεκίνησε από την Θράκη και θα εξελίχθη σε όλο τον άξονα της Εγνατίας Οδού ΑΕ.
«Ως διοικητικό συμβούλιο ξεμπλοκάραμε μια πολύ σημαντική εκκρεμότητα που είχαμε, όπου η χωρά κινδύνευε να επιστρέψει 40 εκατ. ευρώ ενίσχυσης που είχε πάρει για την κατασκευή του κάθετου άξονα από την Αλεξανδρούπολη προς την Ορεστιάδα και συγκεκριμένα μια πολύπαθη κατασκευή του κομματιού από το Αρδάνιο μέχρι την Μάνδρα Διδυμοτείχου. Το έργο δεν κινδυνεύει να απενταχτεί και δεν κινδυνεύει ο προϋπολογισμός του κράτους, να επιβαρυνθεί με 40 εκατ. ευρώ πρόστιμο από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Δημοπρατήσαμε το δεύτερο κομμάτι του κάθετου οδικού άξονα από το Δημάριο μέχρι τα Μελιβεία Ξάνθης. Τώρα έχει γίνει η έναρξη των διαδικασιών δημοπράτησης του πρώτου τμήματος του Κάθετου Άξονα 61 (Καβάλα – Δράμα) μήκους 8,3 χιλιομέτρων με πόρους ύψους 60,7 εκ. € από το ΕΣΠΑ. Γενικός υπάρχει έντονη κινητικότητα από πλευράς Εγνατίας Οδού ΑΕ στην περιφέρεια ΑΜ-Θ και φαίνεται ότι αυτό θα συνεχιστεί στο επόμενο χρονικό διάστημα» σημείωσε ο Αντώνης Πασχάλης ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εγνατία Οδός Α.Ε.
Ακούστε τη συνέντευξη που έδωσε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εγνατία Οδός Α.Ε Αντώνης Πασχάλης στην ΕΡΤ Κομοτηνής στην εκπομπή ‘’Εμείς Οι Άλλοι ‘’και στον δημοσιογράφο Σαμή Καραμπουγιούκογλου.
Η συνέντευξη του κ. Πασχάλη στην ΕΡΤ Κομοτηνής
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος