Απόψεις για τις ανάγκες του νησιού και τις εγγενείς δυνατότητες της Κέρκυρας οι οποίες θα πρέπει να αξιοποιηθούν, αναπτύσσει με παρέμβασή του, ο πρόεδρος του ομίλου “Κερκυραίων Πολιτεία” Σπυρίδων Κλαδάς. Ο κ. Κλαδάς οριοθετεί την αλλαγή εικόνας αλλά και λειτουργικότητας που έχει συντελεστεί στην τουριστική οικονομία του τόπου και οι οποίες θα πρέπει να μεταβάλλουν αντίστοιχα και τις παρεμβάσεις που θα δημιουργήσουν νέα υπεραξία.
Στο άρθρο του ο κ. Κλαδάς μεταξύ άλλων αναφέρει:
“Η Κέρκυρα αποτέλεσε το Α και το Ω του Ελληνικού τουρισμού στις δεκαετίες 50, 60 και 70. Οι λόγοι που εξηγούν το φαινόμενο της πρωτοπορίας του νησιού μας – πέραν της ακατάλυτης ομορφιάς του – οφείλονται (α) στην τεράστια διαφορά των δημόσιων υποδομών έναντι οποιουδήποτε αντίστοιχου μέρους στην Ελλάδα, (β) στην ύπαρξη τουριστικών υποδομών – δημόσιων και ιδιωτικών – στον βορρά και κυρίως στο μέσο του νησιού μας, (γ) στην λειτουργία διεθνούς αερολιμένα – του μόνου στην Δ. Ελλάδα, (δ) στην λειτουργία ενός λιμένα που υποδεχόταν με βάση διμερή συμφωνία με την Ιταλία, επιβατηγά σκάφη μεγάλης επιβατικής χωρητικότητας, (ε) στην σώρευση τεχνογνωσίας από την εμπειρία υποδοχής τουριστών και την λειτουργία «σχολών» του Ε.Ο.Τ. εντός ξενοδοχειακών μονάδων μας και (στ) στο γεγονός ότι στην μεταπολεμική Ευρώπη το τουριστικό ρεύμα απαρτιζόταν από μεγαλοαστούς και αφορούσε ήδη γνωστούς προορισμούς.(…)
Η Κέρκυρα δεν μετείχε στο ανταγωνιστικό πεδίο του τουριστικού προϊόντος, διότι βρισκόταν πάνω από αυτό. Η πόλη της πλήρης αρχιτεκτονικών θησαυρών, αρχαιολογικών χώρων, τεράστιων οχυρωματικών έργων με το μοναδικό χαρακτηριστικό ότι αποτελούν ζώντα λειτουργικά αστικά κτήρια και εξυπηρετούν διαχρονικά το κράτος, την κοινωνία, τον πολιτισμό ή ακόμη καλύτερα κατοικούνται από τους Κερκυραίους. Δεν αποτελεί δηλαδή η αρχιτεκτονική της μέρος μίας νεκρόπολης ή αποξενωμένα κτίσματα βάρος μίας πόλης αλλά πηγή εισοδήματος, πολιτισμού και πυλώνα ανάπτυξης για το νησί.
Όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που εκτέθηκαν, έπαψαν πια, είτε να υφίστανται, είτε να είναι συγκριτικά πλεονεκτήματα, ενώ η ανάπτυξη της τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα, δημιούργησε ανταγωνιστικό πεδίο στο οποίο η Κέρκυρα σημειώνει χαμηλότερη επίδοση από αυτήν που της αναλογεί. (…)
Στατικότητα, αδιαφορία και ανεπάρκεια δεν ανήκουν στο λεξιλόγιό μας. Η αλλαγή της Κέρκυρας μέσα από την επιτυχία ενός σχεδίου είναι ο αδιαπραγμάτευτος στόχος.
Η Κέρκυρα πρέπει να αλλάξει, εμείς θα την αλλάξουμε”.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος