Αποφασισμένοι να κλείσουν εξωτερικούς χώρους και να περιορίσουν τα τετραγωνικά που χρησιμοποιούν δηλώνουν καταστηματάρχες στο χώρο της αναψυχής και της εστίασης σε μια προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν το αυξημένο κόστος θέρμανσης, αλλά και να συνεχίσουν να έχουν ζεστούς χώρους για τους πελάτες τους δύσκολους, λόγω κρύου, χειμωνιάτικουσ μήνες στην Κομοτηνή.
Όπως δηλώνουν στο ertnewsdev.oryx.gr καταστήματα που απευθύνονται στον ντόπιο πληθυσμό περισσότερο και λιγότερο στη φοιτητική κοινότητα μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τους χώρους τους χωρίς να χρειαστεί να «διώξουν» πελατεία.
Όπως οι ίδιοι σημειώνουν, μιλώντας στο ertnewsdev.oryx.gr η κίνηση ήταν ικανοποιητική την περίοδο του καλοκαιριού, ωστόσο, οι 44 πρώτες μέρες του Φθινοπώρου παρουσίασαν μείωση της κίνησης και της κατανάλωσης. Η μείωση των αξιοποιήσιμων χώρων φαντάζει επιβεβλημένη και για έναν ακόμη λόγο: Το αυξημένο κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος. ¨Όπως ανέφερε επαγγελματίας του χώρου για την κατανάλωση ίδιων κιλοβατωρών πλήρωσε 2.000 ευρώ για διάστημα δύο μηνών. «Οι αυξήσεις αυτές αποτελούν μεγάλο πρόβλημα για το χειμώνα» δηλώνουν σημειώνοντας ότι με δυσκολία ανταποκρίνονται ήδη στα έξοδα λειτουργίας.
Σε «πείσμα» των αυξήσεων της τιμής του καφέ (τον ελληνικό τον προμηθεύονταν δέκα (10) ευρώ το κιλό πέρσι τέτοια εποχή, δεκατρία (13) ευρώ το κιλό φέτος) διατηρούν τις ίδιες τιμές. «Πουλάω 1,80 τον ελληνικό καφέ φοβούμενος μην χάσω τους πελάτές μου» σημείωσε καφεπώλης στην Κομοτηνή και πρόσθεσε: «Κανονικά θα έπρεπε να πουλάμε τρία (3) ευρώ, αλλά θα χάναμε πελατεία».
Όσον αφορά στα αιτήματά τους προς την Τ.Α.; Σημειώνουν: «Γρήγορη παράδοση των δημοτικών τουαλετών στο κοινό, καθαριότητα, φιλικότερες τιμές στην κατανάλωση του νερού και υποδομές χρηστικές για τους διερχόμενους».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος