Η προσοχή των καταστηματαρχών είναι στραμμένη στο τι θα αποφασίσει η κυβέρνηση για την αγορά, για το θέμα του ενός πελάτη στο κατάστημα μετά από ραντεβού -click in shop-, ειδικά τώρα που είναι σε εξέλιξη η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων.
Αυτό τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής, Κυριακή Κωνσταντινίδου.
«Με την παράδοση εκτός -click away-, πήραμε κάποιες ανάσες για τη ρευστοποίηση των εμπορευμάτων μας, αλλά δε συγκρίνεται με το να είναι ο πελάτης στο μαγαζί και να δοκιμάζει τα είδη, τα οποία δεν αγοράζονται μόνο “με το μάτι”. Πιστεύουμε πως η κυβέρνηση θα επιτρέψει, τηρώντας όλα τα μέσα προστασίας, να μπαίνει ένας πελάτης στο κατάστημα και να μπορεί να δοκιμάσει προκειμένου να αγοράσει το είδος που επιθυμεί. Το περιμένουμε αυτό την άλλη εβδομάδα», τόνισε η κ. Κωνσταντινίδου.
Επιπλέον, πρόσθεσε πως αν οι καταστηματάρχες δεν πουλήσουν τα χειμερινά είδη τα οποία έχουν χρεωθεί από πέρυσι, χάνουν το εισόδημά τους -και πρέπει να δειγματίσουν από τώρα, να παραγγείλουν, δηλαδή, και για την επόμενη περίοδο. Οι εκπτωτικές περίοδοι-εκπτωτικά δεκαήμερα- και οι τιμές δε θα λείψουν, δήλωσε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής, με στόχο να διατεθούν εγκαίρως τα χειμερινά είδη.
«Λίγες είναι οι επιχειρήσεις που διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα -καθώς αυτές δουλεύουν τώρα στις εκπτώσεις- το οποίο σίγουρα είναι πια απαραίτητο, αλλά δε μπορεί να γίνει βιαστικά, και επιπλέον είναι και πολύ δαπανηρό. Έχουμε ακούσει για ένα πρόγραμμα από το ΕΣΠΑ το οποίο η κυβέρνηση μπορεί να διαθέσει για την υποστήριξη των επιχειρήσεων για αυτού του είδους τις απαραίτητες ηλεκτρονικές αλλαγές», τόνισε καταλήγοντας η κ. Κωνσταντινίδου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος