Πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ενσωματώνει όλες τις παρεχόμενες e-υπηρεσίες του ώστε να γίνει φιλική προς τον χρήστη της και να λύνει πολλά προβλήματα κατοίκων και επισκεπτών, δρομολογεί τις αμέσως επόμενες μέρες η Δημοτική Αρχή της Σύμης.
Βασικός στόχος της υλοποίησης της ψηφιακής αυτής πλατφόρμας, για το “στήσιμο” της οποίας εργάζοντραι πυρετωδώς οι συναρμόδες υπηρεσίες, είναι η υποβολή αιτημάτων απο τους πολίτες αλλά και τους επισκέπτες της Σύμης, όπου και άν βρίσκονται, ώστε το ανάλογο κέντρο υπηρεσιών να τους εξυπηρετεί άμεσα.
“Τα αιτήματα θα μπορούν να παραδίδονται πλήρως ηλεκτρονικά είτε μέσω της θυρίδας του χρήστη και η απάντηση θα πηγαίνει στο mail που έχει δηλώσει, μέσω του πρωτοκόλλου” δήλώνει στην ΕΡΤ Νοτίου Αιγαίου ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Σύμης κ. Νικήτας Γρύλλης.
“Άρα, προσθέτει ο κ. Γρύλλης, ξεκινάμε την ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών, όπου και με την ψηφιακή καταγραφή των προβλημάτων των δημοτών και των επισκεπτών η επόμενη μέρα για το μικρό νησί μας θα είναιθ διαφορετική. Για παράδειγμα κάθε συναλασσόμενος Θα έχει την δυνατότητα μέσω της πλατφόρμας αυτής, των ηλεκτρονικών πληρωμών καθώς και την ηλεκτρονική διαχείριση των οφειλών του χωρίς φυσική παρουσία αλλά ζητώντας την παρέμβαση του “ψηφιακού βοηθου”.
Η λειτουργία του αυτόματου ψηφιακού βοηθού θα παρέχεται μέσω messenger, ενώ στο μέλλον θα υπάρχει δυνατότητα επέκτασης σε περισσότερα μέσα. “Μερικά άλλα ψηφιακά εργαλεία που θα περιέχει η πλατφόρμα ενδεικτικά είναι : Φιλοξενία πολλαπλών online διαβουλεύσεων,φιλική παρουσίαση για την εύκολη συμμετοχή πολιτών, υποβολή σχολίων,συλλογή προτάσεων και ιδεών από πολίτες και φορείς” υπογραμμίζει ο κ. Νικήτας Γρύλλης.
Απαντώντας σε σχετική ερώτησή μας ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Σύμης δηλώνει πως “θα υπάρχει εφαρμογή (application) και για κινητό με αμφίδρομη επικοινωνία με τον πολίτη. Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα ψηφοφορίας και βαθμολόγησης στις προτάσεις που έχουν υποβληθεί από τους διάφορους χρήστες και πάρα πολλά ψηφιακά εργαλεία όπως ημερολόγιο εκδηλώσεων, καταγραφή έργων σε χάρτη, ακτοπλοΐα, αεροπορικές πτήσεις, υγεία, πρόνοια , κοινωνική προστασία, τουρισμό , ενημερώσεις , αναρτήσεις ειδήσεων από το Δήμο. Όλα αυτά θα αποτελέσουν την ενδυνάμωση της τοπικής κοινωνίας με τη χρήση της τεχνολογίας που σέβεται τις ιδιαιτερότητες και τον αυτοδιοικητικό χαρακτήρα των δήμων της χώρας”
Ο κ. Γρύλλης καταλήγει λέγοντας πως “η ανάπτυξη του ψηφιακού συστήματος chat bot του Δήμου Σύμης θα μπορεί να εξυπηρετεί φορείς, πολίτες, επιχειρήσεις και γενικότερα οποιονδήποτε επιθυμεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες για το νησί.
Να σημειώσουμε τέλος πως στους 34 Δήμους που εντάσσονται στο my KEPlive συμπεριλαμβάνεται και η Σύμη.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος