Εκπαιδευτικές επισκέψεις διοργάνωσαν για τους μαθητές τους τα Σχολεία Γλώσσας και Πολιτισμού της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης στην έκθεση “Ανοιχτοί Ορίζοντες” που πραγματοποιείται στη Μελβούρνη με εκθέματα από τη συλλογή του Αρχαιολογικού Μουσείου της Αθήνας.
Η έκθεση “Ανοιχτοί Ορίζοντες – Αρχαία Ελληνικά Ταξίδια και Επαφές” φιλοξενεί σαράντα τέσσερα εμβληματικά έργα από τη συλλογή του μεγαλύτερου Μουσείου της Ελλάδας, του Αρχαιολογικού Μουσείου. Τα εκθέματα καλύπτουν μία χρονική περίοδο τεσσάρων χιλιετιών και πολλά από αυτά βγαίνουν για πρώτη φορά έξω από τα σύνορα της Ελλάδας.
Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ της ομογενειακής εφημερίδας «Νέος Κόσμος», οι εκπαιδευτικές επισκέψεις, οργανώθηκαν είτε ανά μονάδα, είτε για το σύνολο των μαθητών όπως εκείνη που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 27 Ιουνίου με τη συμμετοχή 120 μαθητών, από όλες τις μονάδες των Σχολείων της Ελληνικής Κοινότητας.
Σε μια διαδρομή που ενώνει το παρελθόν με το παρόν, αναφέρει το ρεπορτάζ, οι μαθητές έμαθαν την ιστορία και τους μύθους που κρύβονται πίσω από τα εκθέματα, καθώς και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων εκείνης της εποχής. Επιπλέον, μπόρεσαν να συνδέσουν το παρελθόν με τη σύγχρονη ζωή αλλά και με τις γνώσεις που μαθαίνουν από τις δασκάλες τους στο ελληνικό σχολείο.
Τα βλέμματα των μαθητών, πάντως, τράβηξαν κάποια ιδιαίτερα εκθέματα όπως η πελώρια κεφαλή του Δία, κάνοντας τους να αναρωτιούνται για το μέγεθος του αρχικού αγάλματος. Επίσης, πολλές συζητήσεις γεννήθηκαν για ισότητα και συμφιλίωση μεταξύ των λαών, με αφορμή τον κάνθαρο που απεικονίζει δύο γυναικεία πρόσωπα, μια γυναίκα από την Αιθιοπία και μια Ελληνίδα, ενώ απορίες δημιούργησαν και οι ιστορίες του Ερμαφρόδιτου και του Αντίνοου.
Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις στο Μουσείο της Μελβούρνης, θα συνεχιστούν και τον Αύγουστο.
(Επιμέλεια Χρυσάνθη Φραντζεσκάκη, πηγή Νέος Κόσμος)
Φωτό: Ελληνική Κοινότητα Μελβούρνης
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος