Ε. Χατζή: Οι εκπαιδευτικοί έδειξαν εγρήγορση και έκαναν ένα μεγάλο ψηφιακό άλμα

“Αυτό το οποίο ζούμε είναι κάτι το πρωτοφανές, το απίστευτο, το δύσκολο από την αρχή. Μας βρήκε απροετοίμαστους πέρσι, αλλά οι αντιδράσεις ήταν γρήγορες από το Υπουργείο Παιδείας, καθώς οργανώθηκε εγκαίρως» δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» η φιλόλογος εκπαιδευτικός κα Ελένη Χατζή, υποδιευθύντρια στο Μειονοτικό Γυμνάσιο Λύκειο Κομοτηνής.

Σύμφωνα με την κα Χατζή πέρσι ήταν «λίγο δύσκολα τα πράγματα», αλλά όπως είπε, «την φετινή χρονιά είχε γίνει πολύ δουλειά από το Υπουργείο Παιδείας, καθώς από τον Σεπτέμβριο διοργανώθηκε το σχολικό δίκτυο και ήμασταν έτοιμοι. Εστάλησαν lap top, tablet, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, κλείσαμε και επί αρκετούς μήνες, μέχρι την 1η Φεβρουαρίου που ανοίξαμε ξανά, κάναμε μαθήματα εξ αποστάσεως στη λογική του; «Μένουμε σπίτι», «Μένουμε ασφαλείς και υγιείς», αλλά και «Μαθαίνουμε ασφαλείς»”.

Ε. Χατζή: Οι εκπαιδευτικοί έδειξαν εγρήγορση και έκαναν ένα μεγάλο ψηφιακό άλμα
Η κα Λένα Χατζή στην ΕΡΤ Κομοτηνής, φωτογράφος:Μαρία Νικολάου

Όπως σημείωσε η έμπειρη Υποδιευθύντρια οι εκπαιδευτικοί έδειξαν πολύ μεγάλη εγρήγορση και έκαναν ένα πολύ μεγάλο ψηφιακό άλμα. «Εκεί που κάποιοι δεν είχαν μεγάλη επαφή με την τεχνολογία, ξαφνικά μπήκανε στα βαθιά και αναγκάστηκαν να κολυμπήσουν και να μάθουν. Κάναμε επιμορφώσεις και πήραμε κατευθύνσεις, μας καθοδήγησαν κι ευχαριστώ την κα Μαρία Ζωγραφάκη, συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου, μας συμπαραστάθηκε και μας καθοδήγησε άριστα, ικανή, ανθρώπινη και απλή. Μάθαμε πράγματα και κάναμε πράγματα που δεν τα ξέραμε».

“Οι μαθητές και οι μαθήτριες στα ψηφιακά μέσα είναι ιθαγενείς” υποστήριξε η κα Χατζή προσθέτοντας με νόημα « εμείς είμαστε οι τουρίστες» για να εξηγήσει « Οι μαθητές δεν είχαν δυσκολία στο χειρισμό των εργαλείων, δυσκολία είχαν όταν κάποια στιγμή κατάντησε το μάθημα να είναι βαρετό, κάποια συστήματα δεν λειτουργούσαν: έπεσε το ρεύμα , η σύνδεση με το δίκτυο λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ, όμως, έδειξαν αρκετή κατανόηση όλοι οι συνάδελφοι». Υπήρξαν δε και κάποιοι εκπαιδευτικοί που ερχόταν στο σχολείο και έκαναν το μάθημα τους από το σχολείο. «Θεωρούσαν ότι χώρος  εργασίας είναι το σχολείο και εκεί λειτουργούσαν καλύτερα».

Όσον αφορά στα συναισθήματά που συνόδευσε την επιστροφή τους; «Γύρισαν όλοι με πολύ μεγάλη χαρά, είχαν ανάγκη την ανθρώπινη επαφή, την επικοινωνία, κι εμείς το ίδιο με τους συναδέλφους, μια «καλημέρα». Το σπίτι ήταν κάπως καταθλιπτικό για όλους μας.» ανέφερε η κα Χατζή και σημείωσε «Τηρούμε τα μέτρα και τις προφυλάξεις: Παράθυρα ανοιχτά, καθαρίστριες και αντισηπτικά συνέχεια».

766  συνολικά οι μαθητές και οι μαθήτριες   στο Μειονοτικό Γυμνάσιο Λύκειο Κομοτηνής. «Είμαστε πάντα σε επιφυλακή και σε επαγρύπνηση» δηλώνει και προσθέτει «Προσπαθούμε πάντα να αντιμετωπίσουμε τους μαθητές μας παιδαγωγικά. Είναι ένα ιδιαίτερο σχολείο. Προσπαθούμε να κοινωνικοποιήσουμε τα παιδιά, να «φτιάξουμε» ζεστούς ανθρώπους» για να σημειώσει λέγοντας «Με την κάλυψη της ύλης πάντα υπήρχαν προβλήματα, τώρα τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα. Έδωσαν και δίνουν όμως όλοι οι εκπαιδευτικοί το 100% των δυνατοτήτων τους με ενδιαφέρον πάντα για τα παιδιά.»
Η κα Λένα Χατζή με τους μαθητές και της μαθήτριες της συνεχίζει και φέτος  τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα: «Στη Βουλή των Εφήβων» βέβαιη ότι θα επιστρέψουν στην σχολική τους κανονικότητα, όπως και πριν την Πανδημία και θα συνεχίσουν και τις δραστηριότητες εκτός σχολείου.
Ρεπορτάζ-κείμενο:Μαρία Νικολάου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος