Με το κόστος της ενέργειας να φτάνει σε επίπεδα δυσθεώρητα, και τους πολίτες να αποφεύγουν να κινούν τα οχήματά τους, είναι σίγουρα η κατάλληλη στιγμή για να τεθούν άμεσοι στόχοι ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης. Στην Ελλάδα, η ηλεκτροκίνηση καταλαμβάνει το 6,9% της αγοράς, όταν στην Ευρώπη το ποσοστό φτάνει το 18,9%. Σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην Κοζάνη, παρουσιάστηκαν τρόποι με τους οποίους η ηλεκτροκίνηση, θα μπει σύντομα στην καθημερινότητά μας, απελευθερώνοντάς μας από το τεράστιο κόστος των καυσίμων.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στην Ελλάδα το 2021 ταξινομήθηκαν 6.967 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το ποσοστό στην αγορά να φτάνει το 6,9%, όταν το 2019 είχαν ταξινομηθεί μόλις 480 και το ποσοστό αγοράς ήταν 0,4%.Αν και η Ελλάδα είναι η χώρα της Ε.Ε. με το μεγαλύτερο ποσοστό μεταβολής στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, υπολείπεται στο ποσοστό διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης, καθώς στην Ευρώπη οι ταξινομήσεις επαναφορτιζόμενων αυτοκινήτων κυμαίνονται στο 18,9%.
Μείζονος σημασίας θεωρείται η επίσπευση της δημιουργίας σταθμών φόρτισης, προκειμένου ο χρήστης να νιώθει την ασφάλεια ότι θα μπορεί να το φορτίσει, όπου και όποτε χρειαστεί.
Στο 1ο Συνέδριο για την Ηλεκτροκίνηση και την Ενέργεια, GREEN MOBILITY CONFERENCE που διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, παρουσιάστηκαν τρόποι με τους οποίους η ηλεκτροκίνηση μπορεί να μπει στην καθημερινότητα όλων των πολιτών. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η Ελλάδα διαθέτει τον παλαιότερο στόλο φορτηγών και λεωφορείων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με την ηλεκτροκίνηση να αποτελεί ελπίδα για τη μελλοντική επένδυση επαγγελματικών, αλλά και επιβατικών οχημάτων.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος