Χίος: Ζητούν ισοκατανομή στους διορισμούς εκπαιδευτικοί θεατρικής αγωγής

Με επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, στους Διευθυντές και Προϊσταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων των διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, 8 γυναίκες εκπαιδευτικοί θεατρικής αγωγής, ζητούν ως ελάχιστο την ισοκατανομή στους διορισμούς.
Χρησιμοποιώντας τη ρήση του θεατρικού συγγραφέα Φρίντριχ Σίλερ, Ο άνθρωπος παίζει μόνο όταν είναι άνθρωπος με όλη τη σημασία της λέξης και είναι ολοκληρωμένος άνθρωπος μόνο όταν παίζει”, σημειώνουν:

“Είμαστε οι Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής της A΄ β/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Χίου. Ο κλάδος μας ανήκει στους λεγόμενους “εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων”. Είμαστε αυτοί που επί 5, 10, 15 συναπτά έτη παίρνουμε τη βαλίτσα μας κάθε Σεπτέμβρη και βρισκόμαστε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας για να διδάξουμε τα παιδιά σας, τα παιδιά μας. Γιατί πιστεύουμε ότι το αντικείμενο μας, όπως και τα  υπόλοιπα καλλιτεχνικά μαθήματα, έχουν θέση μέσα στο Ελληνικό σχολείο του 21ου αιώνα.
Πιστεύουμε, για την ακρίβεια, ότι είναι αναγκαία περισσότερο από ποτέ. Προσφέρουν, μέσα σ’ ένα ασφυκτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, τη χαρά μέσω της ελεύθερης έκφρασης και της δημιουργικότητας, τη χαρά που το ελληνικό σχολείο στερείται και θέτει σε δεύτερη μοίρα, μπαίνοντας στο κυνήγι της πλήρωσης μιας διδακτέας ύλης και αυξάνοντας κάθε χρόνο τις υποχρεώσεις των μαθητών”.

“Θα ήταν καλό να αναρωτηθούμε τι σχολείο θέλουμε για τα παιδιά μας και ως εκπαιδευτικοί και ως γονείς”, σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί – θεατρολόγοι και παρουσιάζονται:
“Πρεσβεύουμε την παιδικότητα, το δικαίωμα στη χαρά, το παιχνίδι, τη δημιουργία, την ελεύθερη σκέψη, την κριτική ματιά πάνω στα γεγονότα. Σ’ αυτά τα σαράντα πέντε λεπτά που μας δίνονται για κάθε τάξη την εβδομάδα, προσπαθούμε ή και παλεύουμε για μία εκπαίδευση που δίνει χώρο σε όλα τα συναισθήματα, θεραπεύει τραύματα και συμπεριφορές μέσω της παρατήρησης, προάγει την αυτοεκτίμηση, καλλιεργεί την ενσυναίσθηση, τη συμπόνια, την ομαδικότητα, βελτιώνει τις διαπροσωπικές σχέσεις, αναπτύσσει ολόπλευρα τις ικανότητες των παιδιών και αυξάνει την υπευθυνότητα. Θέλουμε τα παιδιά μας να έχουν επίγνωση του εαυτού τους και των δυνατοτήτων τους, να σέβονται και να αγαπάνε το συνάνθρωπό τους, να συνυπάρχουν αρμονικά μέσα στο σύνολο”.

Περιγράφουν την κατάσταση, καταθέτοντας τα αιτήματα για:

  • Άμεση θέσπιση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας.
  • Ισοκατανομή των θέσεων στις αναμενόμενες προσλήψεις, για όλους τους κλάδους.
  • Προσλήψεις με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης. Διορισμούς όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση, μαζί με αυτούς και οι θεατρολόγοι.
  • Η διδασκαλία του μαθήματος μας να γίνεται ΜΟΝΟ από εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ91, καθώς είμαστε οι μόνοι πλήρως επιστημονικά καταρτισμένοι για τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής.
  • Επαναφορά του μαθήματος της θεατρικής αγωγής στη Ε’ και στη ΣΤ’ δημοτικού καθώς και του μαθήματος «Στοιχεία θεατρολογίας» στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος